tq sbb support saya yeah..!!! jes let me know if i didn't folo u back..!!!

- klik-klik -

gtaw jejak awk erk..


ShoutMix chat widget

Friday, November 19, 2010

tutorial makeup

saya mendapat byk feedback dari kawan2 yang sudi menyokong saya...terima kasih diucapkan...mereka kebanyakkannya mohon untuk di adakan tutorial makeup secara online...yer..saya boley melakukan tutorial secara life / video cam jika ada permintaan...

baiklah...di sini terdapat 3 cara untuk belajar make up dengan saya..

tutorial life / videocam = RM20.00
-- add saya di skype akupink7 --
** inform kepada saya masa yang diperlukan..dan malam adalah yang paling sesuai...saya akan beri detail selanjutnya

tutorial kelas = RM50.00
** hanya 2 - 5 org diperlukan pada satu2 masa
** makeup disediakan tapi anda boley bawa makeup peribadi (memudahkan anda bermain dengan makeup sendiri)

tutorial paper = RM5.00
** format .pdf yang akan diberikan melalui email

so, diharapkan semua berpuas hati dengan harga yang telah saya tetapkan...sgt2 murah n senang pada saya...bak kata pepatah...

..dimana ada kemahuan di situ ada jalan..


No comments:

Post a Comment