tq sbb support saya yeah..!!! jes let me know if i didn't folo u back..!!!

- klik-klik -

gtaw jejak awk erk..


ShoutMix chat widget

Monday, November 22, 2010

kelas mekap

alhamdulillah..sejak demenjak nie permintaan untuk mengadakan kelas mekap semakin hari semakin menggalakkan..mungkin disebabkan harga yang saya tawarkan agak murah..dan yang penting..murah tidak beerti tiada kualiti...pada saya..ianya lebih kepada membantu mereka-mereka yang ingin belajar mekap sendiri tetapi terbatas dek kerana harga kelas yang terlalu tinggi..tambahan pula bagi surirumah-surirumah yang tiada pendapatan sendiri..

baiklah..di sini saya akan 'open' sebarang cadangan kepada mereka yang berminat untuk menghadiri kelas-kelas mekap dengan saya..

saya mmberikan beberapa cadangan kepada semua..

1. PERSONAL CLASS
2. GROUP CLASS
3. BASIC CLASS
4. ANDAMAN PENGANTIN

antara isi kandungannya ialah


1. PERSONAL CLASS
- untuk mereka yang mungkin tiada masa atau tiada komitment untuk menghadiri kelas secara kumpulan;
- untuk mereka yang malu untuk bertanya jika berada di dalam kelas;
- nota disediakan.
** free span dan set berus asas **

RM70.00

2. GROUP CLASS
- untuk kumpulan 5 orang sahaja..ini kerana kelas ini mengajar lebih dari basic dan ini memerlukan keprihatinan dan memberi fokus yang lebih kepada pelajar;
- saya tidak mahu seorang pelajar pun tercicir dengan apa yang saya bakal ajarkan nanti;
- ianya juga memudahkan kerja saya dan tumpuan juga lebih;
- nota disediakan.
** free span **

RM50.00

3. BASIC CLASS
- untuk golongan ibu-ibu atau pelajar-pelajar;
- sekadar mempelajarai basic untuk menatarias muka;
- asas kepada mekap, untuk mereka yang baru belajar apa itu mekap..dan apa juga tools yang berkaitan dengan mekap;
- nota juga akan disediakan.

15 orang RM20.00
5 orang RM30.00


4. ANDAMAN PENGANTIN
- penggunaan concealer (hijau @ oren)
- penggunaan bedak asas (mengikut warna kulit)
- shading (pipi & hidung)
- solekan mata (smokey & socket)
- pemakaian bulu mata palsu
-nota disediakan
** free span dan set berus asas **

seorang RM200.00
5 orang RM100.00
 
--------------------------------------------------------------------

** insiatif kepada penganjur kumpulan **

- kumpulkan 5 orang untuk GROUP CLASS - diskaun 50%

- kumpulkan 5 orang untuk BASIC CLASS - diskaun 25%

-------------------------------------------------------------------------

so, apa tunggu lagi...???

No comments:

Post a Comment