tq sbb support saya yeah..!!! jes let me know if i didn't folo u back..!!!

- klik-klik -

gtaw jejak awk erk..


ShoutMix chat widget

Thursday, November 25, 2010

tarikh kelas personal

tq atas sokongan dari kawan-kawan dan semua yang berminat untuk menghadiri kursus mekap dengan saya...banyak feedback yang saya terima melalui email...tq sangat2...so, bagi tidak menghampakan semua, saya sarankan agar tarikh untuk kelas personal, uoollss yang tentukan bila dan hubungi saya untuk matchkan jadual saya..if ok...kita teruskan..andai bertindan / clash ngan tarikh saya..kita cuba aturkan tarikh yang lain (dgn persetujuan bersama)..

pada saya, kelas personal is flexibel..xkisah tapi lebih selesa kalau di buat pada hari sabtu..ahad pada saya agak sibuk kerana hubby tiada (kerja)...tetapi masih boleh dilakukan if kena caranya...apa2 jes inform kat saya k..

buat masa nie, saya hanya melakukan kelas di area IPOH - BOTA (PERAK) sahaja...tiada komitmen untuk melakukannya diluar PERAK...tetapi mungkin dalam perancangan...
email me for more info - farrahosman@yahoo.com

No comments:

Post a Comment