tq sbb support saya yeah..!!! jes let me know if i didn't folo u back..!!!

- klik-klik -

gtaw jejak awk erk..


ShoutMix chat widget

Saturday, November 13, 2010

jom kenal-kenal ngan berus mekap

owkeyla...sure korng ada yang dah taw...ada yg jugak xtaw...xper...apa yg terlebey terkurang..saya mtk maap k...andai ada yg sudi mengomen pown saya terima dengan sukeriaa jer...xder simpan2 dlm hati punyer...


kla...pada saya berus yang perlu ada untuk individu tu cuma 2 berus jerk..

NO. 1 & NO. 9
- pic refer kat bawah erk -

pada saya..2 berus nie je dah cukup...silap2 saya xpakai pown..huuu...sbb saya prefer guna jari..lagi selesa n puashati..terasa eyeshadow tue melekat jer kat kelopak mata kiter...
ok...??
untuk basic amatur mekaper - hehehkkk....mean mak andam yg mula2 nak jadik mak andam...
mesti kena ada sekurang2nya 10 berus mekap..nie tuk memastikan kiter yakin kalau nak mekapkan orang..yela..nnt org tengok..uikkkss...mana berus dier nieh...hehhe..kan malu....!!!
nie ha berus2 dier...





*** pada saya..nie pun dah byk..tp terpulangla..jes sharing...

note : nnt saya postkan fungsi2 berus yer... 







<< pic ensan Mr. GoogLe 


No comments:

Post a Comment