tq sbb support saya yeah..!!! jes let me know if i didn't folo u back..!!!

- klik-klik -

gtaw jejak awk erk..


ShoutMix chat widget

Monday, November 29, 2010

smokey eyes CONTEST..!!!

salam..saya terfikir untuk mengadakan 1 pertandingan bersempena hari jadi anak saya iaitu pada AWAL MUHARRAM depan...

so, apa yang diperlukan adalah :-

- PESERTA -

xkesaah..samada dah xpert @ amatur tp saya lebih galakkan amatur sbb dapat mengasah bakat uoollss gak kan....jadinya...setiap pertandingan kan memerlukan syarat...??

syarat2 dier mudah sgt2...

1. JADI FOLLOWER SAYA;
2. LINKKAN BLOG SAYA KE 5 BLOG2 YANG AWAK SEMUA KENAL;
3. EMAILKAN PADA SAYA NAMA2 BLOG YANG AWAK LINKKAN.

tue jer..mudahkan..??? so, saya akan sediakan 3 adiah untuk pemenang..dan pemenang dinilai berdasarkan :

1. KREATIVITI;
2. WARNA;
3. PHOTOSHOOT (sudut yang menarik).

so, kalau daa sedia maklum..jes drop ur PIC with data2 peribadi awak....likes :

1. NAMA;
2. NO. PHONE;
3. ALAMAT;
4. BLOG IF ADA.

ke email saya farrahosman@yahoo.com

k, apa2 bgtaw erk....nway..hepi bertanding...hope awaak hepi..

** hadiah saya akan announce kemudian ** - ramainyer dok tanyer adiahnyer aper..huhukkk....xperla..nanti2 sy bgtaw...tp yg pasti xkan bg korng upset...owkey..!!!

2 comments:

  1. nk join tp tak penah buat smokey eyes...kang jadi panda eyes lak..haha

    ReplyDelete
  2. hehee...yeke..ntah2 terer....joinla..to memeriahkan contest..hhuaha...

    ReplyDelete