tq sbb support saya yeah..!!! jes let me know if i didn't folo u back..!!!

- klik-klik -

gtaw jejak awk erk..


ShoutMix chat widget

Monday, December 27, 2010

kelas mekap

salam..lamanya xberupdate dengan berita2 terbaru...dua minggu yang sangat2 mencabar..huuu....kesihatan kami sekeluarga agak terjejas..dek cuaca kot..tp walau bagaimanapun..semuanya telah kembali ke sedia asal...dan di sini saya nak postkan beberapa keping gambar kelas yang telah saya anjurkan...

walaupun dalam keadaan yang sederhana, namun kami semua sangat2 hepi sbb semuanya berjalan dengan sempurna..lancar dan tanpa gangguan..dan yang terpenting..masa sgt2 cukup untuk saya terangkan mengenai asas mekap kepada mereka yang benar2 baru dlm bidang ini..

syukur sekali lagi..

so, kepada sesiapa yang memerlukan khidmat kelas solekan secara personal @ group..jangan malu-malu untuk hubungi saya key...

saya sayang kalian semua...


MAKLUMAT KELAS :
lokasi : BOTA, PERAK
tarikh : 26 DISEMBER 2010
jenis kelas : ASAS MAKEUP
lain-lain : NOTA & MINUM PETANG disediakan

** sgt2 sporting n enjoy wiff kelas nie...tQ

No comments:

Post a Comment