tq sbb support saya yeah..!!! jes let me know if i didn't folo u back..!!!

- klik-klik -

gtaw jejak awk erk..


ShoutMix chat widget

Wednesday, February 16, 2011

- mekap ke opis -

salam..n pagi semua...

saya nak share ngan semua...mcamana mekap saya nak g opis tiap2 ari...dah kebetulan ada yang bertanya, so saya wat tutorial ringkas sbb saya taw..kat luar sana ramai yang dah taw basic2 mekap kan..???

jenis mekap nie adalah mekap yang simple...tp kadang2 sy skip step2 yg cm renyah2 tue..huhuu...cm eyeliner...eyeshadow....

** tp kalo sy skip step spray..yang tang toner..selalunya sy xskip k....huhu **

so, skarang jes layan apa yang saya mekap kat muka saya awal2 pagi nie k....

layaaaaaaaaaann...!!!!!!!!!

1. pakai toner @ spray lotion ~ safi balqis @ Za 


 


2. apply concealer ~ silky girl





3. apply foundation ~ silky girl

 4. apply bedak compact ~ pixy - nak skip step nie pown boleehh.....

  
5. apply celak kening ~ mean lukis laaa....



6. apply eyeshadow - base pink / layer 2 coklat pekat / layer 3 biru




** dah blend **


7. apply mascara

8. apply liquid eyeliner


9. apply lipstik

10. apply lipgloss

11. spray lik Za




tada..............SIAP....................


** simple tp for me sgt2 menarik kalo nak g jalan2...

hope sumer leh enjoy k...

>> feel free to komeen mana2 yang patut...tanya2 mana2 yang patut...apa2 jerk <<
 
UNTUK LEBIH DETAIL..JOIN LA KELAS SAYA...

No comments:

Post a Comment